суббота, 17 октября 2015 г.

Тиждень перший

На першому тижні ми виконували різні завдання. Були і ті, що є небхідними - "Знайомство". Познайомилась (хоч і дистанційно з колегами по навчанню). Знайшла знайомі обличча та колег зі свого міста.

Стосовно завдань: з Твиттером я познайомилась ще у 2012 році (зареєструвалась, пробувала, щось робити), але якось він мене не привабив. 
Завдяки тьюторіалам  сервісу Твиттер - я зрозуміла його головне призначення, що таке реттвиттер, як найкраше використовувати хештеги. Тому з твитером у мене починаються новий віток роботи.

Було цікавим завдання створити першу власну електронну газету за допомогою сервісу  http://paper.li  . Маю надію, що виконання даного завдання мені вдалось.

Завдання "Створення блогу  для звіту" - це для мене просто насолода. Я дуже полюбляю роботу в Blogspot, шукаю різні нові гаджети та як покрашити роботу блогу. Вести блог - це задоволення від початої роботи.

0 коммент.:

Отправить комментарий